Rezervările cu vouchere de vacanţă au crescut cu 34% în acest an
23.07.2021 ⋅ 0 comentarii
Rezervările cu vouchere de vacanţă au crescut cu 34% în acest an, însă un număr considerabil de astfel de vouchere au rămas încă nefolosite, potrivit unui studiu al platformei de rezervări hoteliere Travelminit.ro, realizat împreună cu Sodexo, remis, vineri, AGERPRES.
După ce anul trecut românii s-au văzut nevoiţi să îşi amâne sau chiar să îşi anuleze vacanţele pe fondul apariţiei pandemiei, în prezent asistăm la o creştere a numărului de rezervări şi, implicit, a numărului de turişti. Cum zvonurile unui al patrulea val pandemic sunt din ce în ce mai prezente şi mulţi români sunt descurajaţi de schimbările de pe-o zi pe alta în ceea ce priveşte condiţiile de călătorie sau necesitatea testării PCR, atenţia turiştilor români se îndreaptă spre destinaţii interne.
La această creştere a turismului intern contribuie şi faptul că românii îşi pot achita cazarea cu voucherele de vacanţă primite de la angajatori.
Comparativ cu anul 2019, tot mai mulţi români au ales să îşi plătească sejururile utilizând cardurile de vacanţă, în lunile iunie şi iulie ale anului în curs înregistrându-se o creştere cu 34% a rezervărilor achitate în acest fel.
Acelaşi studiu, însă, relevă şi faptul că un număr considerabil de astfel de vouchere au rămas încă nefolosite. Drept urmare, turiştii români sunt încurajaţi să nu irosească această oportunitate, ci să îşi organizeze o vacanţă în ţara înainte că voucherele să expire. Voucherele de vacanţă pot fi folosite atât pentru plata cazării, cât şi pentru plata altor servicii turistice, precum masa şi transportul.
Deşi sezonul estival a început deja de mai bine de o lună şi jumătate, iar vacanţele la mare sunt printre cele mai căutate, românii preferă şi sejururile mai răcoroase, la munte. Printre motivele principale se numără peisajele montane, gastronomia locală şi activităţile care se pot desfăşura în aer liber: picnicuri, plimbări cu bicicleta prin pădure, trasee de munte, hiking şi alte sporturi de sezon.