Poliţia Locală prezintă noile reguli pentru terase; ce amenzi riscă patronii care le încalcă
28.03.2022 ⋅ 0 comentarii
Direcția Generală Poliția Locală Arad prin Compartimentul Activitate și Control Comercial, informează agenții economici care au terase pe domeniul public sau privat al Municipiului Arad, asupra obligativității acestora de a deține autorizația de alimentație publică pentru terasă, orar suplimentar terasă și acord de ocupare domeniu public, conform HCLM 586/2021 privind Regulamentul de desfășurare a activităților economice și al piețelor în municipiul Arad.
„Având în vedere obligativitatea deținerii documentelor necesare funcționării teraselor, aducem la cunoștință faptul că agenții economici care desfășoară activitatea de alimentație publică pe raza UAT Arad au nevoie de următoarele documente pentru efectuarea activității:
Principalele modificări aduse Regulamentului de desfășurare a activității economice și al piețelor în municipiul Arad, prin HCLM nr.586/2021, față de varianta aprobată prin Hotărârea nr.192/2017 sunt următoarele:
Agenții economici care doresc să consulte în integralitate Hotărârea Consiliului Local 586/2021 pot accesa pagina de internet a Primăriei Municipiului Arad, la adresa www.primariaarad.ro/Consiliul Local/Hotărâri.
„În cazul nerespectării prevederilor HCLM 586/2021 privind Regulamentul de desfășurare a activităților economice și al piețelor în municipiul Arad, agenții economici pot fi sancționați contravențional de către polițiștii locali din cadrul Compartimentului Activitate și Control Comercial, cu sancțiuni între 2000 – 2500 lei pentru fiecare articol de hotãrâre în parte”, mai spun reprezentanţii Poliţiei Locale.