Canalele de comunicare cu clienții ale E.ON Energie România vor fi indisponibile în perioada 29 iulie - 1 august
27.07.2022 ⋅ 0 comentarii
Acestea vor fi nefuncționale de vineri, 29 iulie, începând cu ora 12, urmare a unor lucrări de mentenanță la sistemul informatic;
Sunt afectate platformele digitale, Call Center-ul și magazinele E.ON;
Din 2 august, toate activitățile de relații cu clienții vor fi reluate;
Începând de vineri, 29 iulie, ora 12, până luni, 1 august, inclusiv, E.ON Energie România efectuează lucrări de mentenanță la sistemele informatice ale companiei, cu impact direct asupra serviciilor de relații cu clienții.
Canalele de comunicare directă cu clienții: Call Center, E.ON Chat și magazinele E.ON, respectiv platforma digitală E.ON Myline sunt inaccesibile în acest interval de timp și, astfel, operațiuni precum verificare sold, plată facturi, transmitere facturi etc. vor fi afectate.
Pe durata lucrărilor de mentenanță:
Ne cerem scuze clienților pentru această situație și îi asigurăm de faptul că depunem toate eforturile pentru ca serviciile să devină funcționale cât mai repede posibil, acestea fiind programate să fie reluate din 2 august.